Wednesday 30 January 2013

KOLEKSI TESTIMONI JAMU PERAWAN


Jom baca testimoni2 yg Mak Nyonya dapat dari customer group Adamia's De Shoppe di dalam FB. Untuk lebih lagi testimoni, boleh join kat FB yer....

TESTIMONI 1: JAMU PERAWAN+MAKJUN POWEERR
** makjun powerr mmg power bagai yg di kata... tambah dgn jamu perawan mak aii... satu mlm buleh 2@3 round tuu... mmg betul Kak C***** ckp..pantang bersentuh kulit dia dgn kita... baru nak rehat 1st round lepas cuci2 apa yg patut..dah dia mau lagiii..hahahah paling best pg td lepas anta anak g sekolah..kuar breakfast... balik rumah repeat lg..hahahha..ptg ni sy duk jauh2 kat bilik belakang..x leh rapat sgt..kang mau lg..bg bertenang dulu... he he he...

TESTIMONI 2: JAMU PERAWAN
customer sy ni isteri ke 3..sejak amalkan jamu perawan dia selalu dpt pujian dr suami dia..breast dia mantap n lebih pejal dr sebelum ni walaupun breast dia kategori besar..paling best suami dia puji miss v dia x berbau berbanding isteri2 yg lain..clean n clear gitu.. 

TESTIMONI 3:  JAMU PERAWAN
ye kak..sy sendiri pun mmg rasa breast makin padat sejak makan jp n pakai bedak tu..dulu kalo en somi peluk dr belakang dia rangkul pinggang..skang kalo peluk dr belakang breast mmg sasaran kui kui kui
**JOM TRY X RUGI WA CAKAP LU.... TAPI KALO X TRY MMG RUGI SESANGAT....

TESTIMONI 4: **JAMU PERAWAN**
»»MASALAH: KEPUTIHAN DAN SENGGUGUT YG TERUK««
***a *****a
period 2 bulan saya mengalami masalah senggugut yg teruk....n masalah keputihan yg melampau....tetiba saya teringat pasal jamu yg akak bg tu....lpas mkn jamu tu...utk next period alhamdulillah...seng­gugut dh xde....tp keputihan still ada walaupn x bnyk mcm sebelum ni.....b
ila baca dlm note yg akak bg tu...pasal boleh insert..mcm nk try..tp takut....dlm takut tu ada keinginan nk mencuba....huhuhu...­sblum tido nekad nk insert jgk la...alhamdulillah berjaya....esok pg saya rasa mcm basah dkt bahagian bawah..ingatkn period...tp bukan...keputihan yg keluar....saya cuci mcm biasa time mndi....n bila balik keje, n nk mandi saya rasa mcm ada something yg keluar tp x abis...saya try korek...eeeee....seg­an plak nk cerita....keputihan yg berketul2..mcm daging berserta lendir2 mcm kanji....opppss...te­rlebih...maaf la...if apa yg saya cerita ni, buat ada yg x selesa...pe2 pn saya bersyukur coz akak suggestkn jamu perawan ni dkt saya...insyaallah..s­aya akan cuba amalkan....
(gmbar x sempat nk snap...coz dh ada dlm bilik mandi...huhuhu...gel­i pn ada jgk nk amik gambar,..huhuhu...)
buat masa ni itu je feed back yg saya dpt bila amik jamu perawan....saya x kerap ambik jamu coz ada mkn jamu utk lost weight...huhu....
org ckp klau terlebih n cmpur2 makan jamu ni bahaya...coz jamu bersifat panas....
tp alhamdulillah...kepu­tihan dan berkurang..n senggut pn dh xde...huhuhu...

TESTIMONI 5 : JAMU PERAWAN

N***l A*n
nie de teti baru nie....akak nie da 3thun da kawen tpi xde rezeki lgi n prgnt......
so ain suk die guna jamu nie......suh die cuci dlu....(insert then korek semua yg ade kt dlm tuuu.....)pastu mkn jamu 4biji pgi n ptg....bile nk bersama dgn suami die.....die try insert lgi.....
en suami pun senyum jer,......bile di amalkan dlm mse 3minggu nie......
semua berjalan dgn lancar.....so bile di periksa.....die xdtg period.....da 2minggu.....so p la check...dktr sah kan die pregent....
seronok kak dgr....
hahahaaaa........
testi tuk akak nie....

No comments:

Post a Comment